Voor het ontwerpen en realiseren van jouw project gaan we samen op een duidelijke en gestructureerde werkwijze te werk, zo bieden wij zekerheid en duidelijkheid voor jou als klant.
Wensen en mogelijkheden bespreken
Een inrichtingsvraagstuk begint altijd met het idee of de vraag van de klant. We bekijken samen of deze vraag nu en in de toekomst mogelijk én wenselijk is. Jouw inrichting moet immers meegroeien met jouw bedrijf. Indelingen, meubilair en technologieën moeten hier met vooruitziende blik op worden aangepast. Vaak is er wel genoeg kantoorruimte, maar meer mensen zorgt ook voor meer geluid, wandelpaden en bezetting van algemene ruimtes. Zaken waarmee wij in de ontwerpfase al zoveel mogelijk rekening houden.
Ergonomisch werken staat voor ons altijd voorop. Een goede bureaustoel, bij voorkeur in hoogte verstelbare bureaus en ergonomische hulpmiddelen als monitorarmen dragen sterk bij aan het welbevinden van de werknemers.
Er wordt gekeken naar de fysieke gesteldheid van individuele medewerkers. Een Herman Miller Mirra 2 'past' bijvoorbeeld ongeveer 98% van de mensen, maar voor een enkele werknemer zal een uitzondering moeten worden gemaakt...
Daarnaast bekijken we interessante lease-mogelijkheden. Dit beïnvloedt immers de planvorming, o.m. vanwege de restwaarde van het meubilair. Zeer excentrieke kleurstellingen verhogen bijvoorbeeld het leasetarief. Bekijk hier direct onze leasemogelijkheden.
Plan maken & bespreken
Wij gaan aan de slag met een concreet plan voor jouw inrichting. Uit ervaring blijkt dat concepten van klanten niet altijd even praktisch zijn. Iets wat mooi uitziet, is niet altijd wenselijk. Het is vooral belangrijk dat jouw kantoormeubilair functioneel en dienend is voor jullie proces.
Vervolgens bespreken we het inrichtingsplan en onze ideeën.
Offerte & bijsturing
Na goedkeuring van het plan brengen wij een offerte uit aan de hand van jullie wensen. Dit is inclusief levering, montage en installatie. Indien gewenst kunnen we altijd nog zaken aanpassen, zoals kleurstellingen, afmetingen of extra's.
Na akkoord nemen wij contact op met onze leveranciers om het project in te plannen.
Plaatsing & installatie
Volgens afspraak wordt het meubilair door ons eigen personeel zorgvuldig geplaatst en geïnstalleerd.
Ons team bestaat uit een groep ervaren werknemers. Zij begrijpen dat er soms nog gewerkt wordt en dat er stil te werk moet worden gaan.
Beleefdheid en professionaliteit staan bij ons voorop. Eventuele overlast wordt tot een minimum beperkt.
Al het meubilair wordt vervolgens gecontroleerd. Eventuele beschadigingen worden genoteerd en zo snel mogelijk hersteld; dit gebeurt uiteraard altijd in nauw overleg.
Na afloop nemen wij al het verpakkingsmateriaal mee terug en zorgen ervoor dat dit bij een recyclebedrijf wordt afgeleverd. We laten alles netjes en proper achter.
Nazorg
Na verloop van tijd nemen we contact op om te informeren of alles naar wens is. Het komt wel eens voor dat er meer meubilair nodig, dat stoelen niet voor iedereen geschikt zijn of dat er extra monitorarmen nodig zijn.
We zorgen ervoor dat jullie nu en in de toekomst tevreden en productief zijn.