Meer dan 30 jaar ervaring

Leasing mogelijk via eigen leasemaatschappij

Installatie & montage door eigen werknemers

Persoonlijk advies passend bij jullie werksfeer

Herman Miller Dealer Award 2017&'18


Het juiste meubilair voor jouw omgeving

Het is onze passie en uitdaging om altijd een gezonde en fijne werkomgeving te ontwerpen, waar iedereen graag werkt en optimaal kan functioneren.
Onze team Projectinrichting is dan ook gespecialiseerd in het op maat oplossen van alle denkbare werkplek-vraagstukken; van ontwerp tot en met realisatie.

Kantoormeubelen en schoolmeubelen maken sinds jaar en dag deel uit van ons assortiment. Hiermee helpen wij onze opdrachtgevers om hun bedrijven en organisaties in heel West-Europa in te richten; van bureaustoel tot pennenbakje en van vloerbedekking tot en met systeemplafond.

Wij hebben de afgelopen decennia al honderden bedrijven, scholen, instellingen, organisaties, kerken, restaurants en ja, zelfs woonhuizen ingericht.

Waarom kantoormeubelen kopen als je ze ook kunt leasen? Dat is pas slim!
Als onafhankelijke projectinrichter leveren wij vooral kantoormeubilair.
Maar wist je dat je de beste cradle-to-cradle bureaustoelen en andere duurzame inrichtingselementen niet per se hoeft te kopen? 
Kantoormeubelen leasen is óók een optie! Met alle voordelen van dien.  

Hier lees je alles over de mogelijkheden om inrichtingselementen te leasen in plaats van te kopen.


Onze werkwijze

1. Wensen en mogelijkheden bespreken

Een inrichtingsvraagstuk begint altijd met jullie idee of vraag. We bekijken samen of deze vraag nu en in de toekomst mogelijk én wenselijk is. Jouw inrichting moet immers meegroeien met jouw bedrijf. Indelingen, meubilair en technologieën moeten hier met vooruitziende blik op worden aangepast. Vaak is er wel genoeg kantoorruimte, maar meer mensen zorgt ook voor meer geluid, wandelpaden en bezetting van algemene ruimtes. Zaken waarmee wij in de ontwerpfase al zoveel mogelijk rekening houden.

Ergonomisch werken staat voor ons altijd voorop. Een goed bureaustoel, bij voorkeur in hoogte verstelbare bureaus en ergonomische hulpmiddelen als monitorarmen dragen sterk bij aan het welbevinden van de werknemers.
Er wordt gekeken naar de fysieke gesteldheid van individuele medewerkers. Een Herman Miller Mirra 2 'past' bijvoorbeeld ongeveer 98% van de mensen, maar voor een enkele werknemer zal een uitzondering moeten worden gemaakt... 

Daarnaast bekijken we interessante lease-mogelijkheden. Dit beïnvloedt immers de planvorming, o.m. vanwege de restwaarde van het meubilair. Zeer excentrieke kleurstellingen verhogen bijvoorbeeld het leasetarief. 


2. Plan maken & bespreken

Wij gaan aan de slag met een concreet plan voor jouw inrichting. 

Uit ervaring blijkt dat concepten van klanten niet altijd even praktisch zijn. Iets wat mooi uitziet, is niet altijd wenselijk. Het is vooral belangrijk dat jouw kantoormeubilair functioneel en dienend is voor jullie proces.

Vervolgens bespreken we het inrichtingsplan en onze ideeën.


3. Offerte & bijsturing

Na goedkeuring van het plan brengen wij een offerte uit aan de hand van jullie wensen. Dit is inclusief levering, montage en installatie.

Indien gewenst kunnen we altijd nog zaken aanpassen, zoals kleurstellingen, afmetingen of extra's.

Na akkoord nemen wij contact op met onze leveranciers om het project in te plannen.


4. Plaatsing & installatie

Volgens afspraak wordt het meubilair door ons eigen personeel zorgvuldig geplaatst en geïnstalleerd.
Ons team bestaat uit een groep ervaren werknemers. Zij begrijpen dat er soms nog gewerkt wordt en dat er stil te werk moet worden gaan. Beleefdheid en professionaliteit staan bij ons voorop. Eventuele overlast wordt tot een minimum beperkt.

Al het meubilair wordt vervolgens gecontroleerd. Eventuele beschadigingen worden genoteerd en zo snel mogelijk hersteld; dit gebeurt uiteraard altijd in nauw overleg.

Na afloop nemen wij al  het verpakkingsmateriaal mee terug en zorgen ervoor dat dit bij een recyclebedrijf wordt afgeleverd. We laten alles netjes en proper achter. 


5. Nazorg

Na verloop van tijd nemen we contact op om te informeren of alles naar wens is.
Het komt wel eens voor dat er meer meubilair nodig, dat stoelen niet voor iedereen geschikt zijn of dat er extra monitorarmen nodig zijn.
We zorgen ervoor dat jullie nu en in de toekomst tevreden en productief zijn.

Stap 1: inventarisatie

Wensen & mogelijkheden inventariseren

Stap 2: Planvorming

Plan maken & bespreken

Stap 3: Offertetraject

Offerte & bijsturing

Stap 4: Uitvoering

Plaatsing & installatie

Stap 5: Nazorg

Nazorg


Referenties

We hebben de afgelopen decennia de inrichting van honderden kantoren en onderwijsinstellingen verzorgd, die past bij hun ambities en omgeving.
Onze ervaring is gebruikt om klantenwensen te vertalen in een werkend inrichtingsconcept, waarin medewerkers & studenten profiteren van een productieve en levendige omgeving. 

Bekijk hier ons overzicht van referenties. 


KantoorArtikelen.nl werkt met hoogwaardige topmerken

Wij bieden een bijzonder ruime keuze aan meubilair van verschillende merken en leveranciers. Deze leveranciers zijn zorgvuldig geselecteerd op betrouwbaarheid, kwaliteit en ergonomie.
Onze indrukwekkende meubilaircollectie rijkt veel verder dan de merken die wij online verkopen. Sterker nog, als onafhankelijke projectinrichter kunnen wij elk denkbaar merk leveren.

Herman_Miller_Authorised_Dealer.jpg
Koenig-Neurath_Logo.png
voortman-logo.png
Satelliet-logo.png
vitra-logo.png
clevertouch.jpg
logo-conen-mounts.jpg
AssmannLogo.jpg
bisley.jpg
haworth-logo.jpg
CBS.png
smit-visual logo.jpg

 


Wens je meer informatie?

Waarom KantoorArtikelen.nl?

 

Meer dan 30 jaar ervaring

Leasing mogelijk via eigen leasemaatschappij

Installatie & montage door eigen werknemers

Persoonlijk advies passend bij jullie werksfeer

Herman Miller Dealer Performance award 2017 & '18


2017 & 2018: winnaar Herman Miller Sales Performance Award Benelux

KantoorArtikelen.nl is in de jaren 2016-2017 en 2017-2018 bekroond als best verkopende Herman Miller-dealer in de Benelux.
En daar zijn wij best trots op. Het is voor ons een bevestiging van een perfect partnership met de meest succesvolle high-end fabrikant van Cradle-2-Cradle kantoormeubilair.


Team Kantoorartikelen.nl is specialist in projectinrichting

Ons team Projectinrichting is ook gespecialiseerd in het op maat oplossen van alle denkbare werkplek-vraagstukken van ontwerp tot en met realisatie. Wij helpen jou het meubilair te vinden die past bij jouw organisatie. 

0 Vergelijken

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.
Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×
×