0 Vergelijken
  • Persoonlijk advies op werkdagen van 8:30 tot 17:00
  • Door klanten beoordeeld met een 8.9
  • Gratis verzending vanaf € 65 (excl. btw)

Projectinrichting voor grote en kleine organisaties

KantoorArtikelen.nl is al jaren dé specialist op het gebied van projectinrichting. We focussen ons niet alleen op het uitleveren en monteren van projecten, maar richten ons samen met de klant op het ontwerpen en realiseren van mooie en inspiratievolle werkplekken die passen bij jouw organisatie.

We bieden een totaaloplossing voor de klant, van kleine organisaties met slechts enkele kantoren tot en met het compleet ontwerpen en inrichten van landelijke organisaties. We gaan jouw uitdaging graag aan. Ons team van professionals kan jou door hun jarenlange ervaring helpen met alle denkbare werkplek-vraagstukken, een passend persoonlijk advies voor jouw organisatie staat hierbij voorop.



Een passende oplossing voor jouw organisatie

Als onafhankelijke projectinrichter hebben wij de afgelopen decennia al honderden bedrijven, scholen, instellingen, organisaties, kerken, restaurants en zelfs woonhuizen ingericht.

Je kunt bij ons terecht voor werkelijk alle vraagstukken over projectinrichting. Door onze onafhankelijkheid als projectinrichter en onze professionele samenwerking met meerdere hoogwaardige leveranciers kunnen wij voor elke organisatie binnen no-time het gewenste maatwerk opleveren.

Je kunt bij ons dus terecht voor projectinrichting voor vrijwel elk mogelijke toepassing.
 

Kortom:

KantoorArtikelen.nl is dé start van jouw toekomstige werkplek.

Nu al interesse? Neem direct contact op!


Laat je alvast inspireren door de persoonlijke ervaringen van onze klanten

We hebben de afgelopen decennia de inrichting van honderden kantoren en onderwijsinstellingen verzorgd, die past bij hun ambities en omgeving.
Onze ervaring is gebruikt om klantenwensen te vertalen in een werkend inrichtingsconcept, waarin medewerkers & studenten profiteren van een productieve en levendige omgeving. 

Bekijk hier ons overzicht van referenties

Mise en Place
Mise en Place

Neem een kijkje bij het hoofdkantoor van Mise en Place. Manager Fabien Boosten vertelt over de jarenlange samenwerking met KantoorArtikelen.nl

Bekijk het verhaal ⟶
Roooms
Roooms

Mede-eigenaar Geerd Simonis legt uit wat de meerwaarde was van KantoorArtikelen.nl bij de inrichting van hun co-working space.
 

Bekijk het verhaal ⟶


Onze werkwijze

Voor het ontwerpen en realiseren van jouw project gaan we samen op een duidelijke en gestructureerde werkwijze te werk, zo bieden wij zekerheid en duidelijkheid voor jou als klant.
 

Wensen en mogelijkheden bespreken
 

Een inrichtingsvraagstuk begint altijd met het idee of de vraag van de klant. We bekijken samen of deze vraag nu en in de toekomst mogelijk én wenselijk is. Jouw inrichting moet immers meegroeien met jouw bedrijf. Indelingen, meubilair en technologieën moeten hier met vooruitziende blik op worden aangepast. Vaak is er wel genoeg kantoorruimte, maar meer mensen zorgt ook voor meer geluid, wandelpaden en bezetting van algemene ruimtes. Zaken waarmee wij in de ontwerpfase al zoveel mogelijk rekening houden.

Ergonomisch werken staat voor ons altijd voorop. Een goede bureaustoel, bij voorkeur in hoogte verstelbare bureaus en ergonomische hulpmiddelen als monitorarmen dragen sterk bij aan het welbevinden van de werknemers.
Er wordt gekeken naar de fysieke gesteldheid van individuele medewerkers. Een Herman Miller Mirra 2 'past' bijvoorbeeld ongeveer 98% van de mensen, maar voor een enkele werknemer zal een uitzondering moeten worden gemaakt... 

Daarnaast bekijken we interessante lease-mogelijkheden. Dit beïnvloedt immers de planvorming, o.m. vanwege de restwaarde van het meubilair. Zeer excentrieke kleurstellingen verhogen bijvoorbeeld het leasetarief. Bekijk hier direct onze leasemogelijkheden.

 

Plan maken & bespreken

 

Wij gaan aan de slag met een concreet plan voor jouw inrichting. Uit ervaring blijkt dat concepten van klanten niet altijd even praktisch zijn. Iets wat mooi uitziet, is niet altijd wenselijk. Het is vooral belangrijk dat jouw kantoormeubilair functioneel en dienend is voor jullie proces.

Vervolgens bespreken we het inrichtingsplan en onze ideeën.
 

Offerte & bijsturing
 

Na goedkeuring van het plan brengen wij een offerte uit aan de hand van jullie wensen. Dit is inclusief levering, montage en installatie. Indien gewenst kunnen we altijd nog zaken aanpassen, zoals kleurstellingen, afmetingen of extra's.

Na akkoord nemen wij contact op met onze leveranciers om het project in te plannen.

 

Plaatsing & installatie
 

Volgens afspraak wordt het meubilair door ons eigen personeel zorgvuldig geplaatst en geïnstalleerd.
Ons team bestaat uit een groep ervaren werknemers. Zij begrijpen dat er soms nog gewerkt wordt en dat er stil te werk moet worden gaan.

Beleefdheid en professionaliteit staan bij ons voorop. Eventuele overlast wordt tot een minimum beperkt.
Al het meubilair wordt vervolgens gecontroleerd. Eventuele beschadigingen worden genoteerd en zo snel mogelijk hersteld; dit gebeurt uiteraard altijd in nauw overleg.

Na afloop nemen wij al het verpakkingsmateriaal mee terug en zorgen ervoor dat dit bij een recyclebedrijf wordt afgeleverd. We laten alles netjes en proper achter. 

 

Nazorg
 

Na verloop van tijd nemen we contact op om te informeren of alles naar wens is. Het komt wel eens voor dat er meer meubilair nodig, dat stoelen niet voor iedereen geschikt zijn of dat er extra monitorarmen nodig zijn.

We zorgen ervoor dat jullie nu en in de toekomst tevreden en productief zijn.

 

Op zoek naar de inrichting van kleinere kantoren of kantoorruimtes?

Bekijk onze kantoorinrichting pagina voor meer informatie.


Vragen of advies nodig? We helpen je graag verder!

Stel ons je vraag en we reageren zo snel mogelijk. Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 8:30 tot 17:00.

Stel ons je vraag

+31 (0) 45 - 52 29 311 +31 (0) 45 - 52 29 311
Ma — Vr · 08:30 — 17:00 uur
Wij helpen je graag verder
Chatten
Direct persoonlijke contact