Persoonlijk advies van onze klantenservice
Uitstekend beoordeeld door onze klanten
Gratis verzending vanaf € 65
Klantenservice Veelgestelde vragen (FAQ) Bestellen & betalen Bezorging, levering & installatie Retourneren, garantie & reparatie Retour- en defecten formulier
2451
8,6
Naar de startpagina
Home
Webshop
Klantenservice
Blog
Zakelijk
Kantoorinrichting
Print
Referenties
Toon alles Webshop
Kantoorartikelen
Papier
Inkt & Toner
Facilitair
Presenteren
Kantoortechniek
Computer
Ergonomie
Meubilair
School
Vrijdagmiddagborrel
Thuiswerk toppers
Outlet
Toon alles Zakelijk
Alle zakelijke diensten
Bestellen op rekening
Offerte aanvragen
E-procurement
Partners
Wederverkoop
Toon alles Kantoorinrichting
Kantoorinrichting
Projectinrichting
Meubilair leasen
Meubilair kopen
Online 3D kantoormeubilair catalogus
Referenties
Herman Miller
Ontdek jouw arbeidscultuur
Toon alles Print
Alle printerdiensten
Onderhoud en reparatie
Lease
Papier
Toon alles Referenties
Alle referenties
Mise en Place
Mijn-Werk
Mijn-Water
ROOOMS
Favorietenlijst
Mijn account
of Registreren
Overzicht Jouw profiel Adressen Betaalwijzen Bestellingen Offertes
Winkelwagen € 0,00*
Toon alle categorieën Bestellen & betalen Terug
  • Toon Bestellen & betalen
  • Webshop
  • Klantenservice
  • Blog
  • Zakelijk
  • Kantoorinrichting
  • Print
  • Referenties
  1. Bestellen & betalen
  • Webshop
  • Klantenservice
  • Blog
  • Zakelijk
  • Kantoorinrichting
  • Print
  • Referenties

Bestellen & betalen


Betaalmethoden

Creditcard (Visa en MasterCard)
U kunt uw creditcardgegevens in een veilige omgeving invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Wij slaan uw creditcardgegevens niet op!

iDEAL
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Vooruitbetalen
Bij het afsluiten van de bestelling ontvang je een orderbevesting. In de mail staan onze bankgegevens vermeld. Gelieve het bedrag overmaken naar dit nummer. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren. De definitieve factuur ontvang je enkele dagen nadat we jouw bestelling hebben verwerkt.

Op rekening
Voor bedrijven en organisaties bestaat de mogelijkheid om op rekening te bestellen. Vanwege de onzekerheden die de huidige Corona-crisis met zich meebrengt hebben wij besloten om nieuwe klanten, die zich na 15 maart op onze shop geregistreerd hebben, vooralsnog uitsluitend te beleveren na vooruit- of online betaling. Op rekening bestellen is nu even niet mogelijk. Wij hopen dat je hier begrip voor hebt.

Overige digitale betaalmethoden
Via de beveiligde website van betaalprovider MultiSafePay kun je op meerdere manieren veilig betalen. Indien je betaling door MultiSafePay bevestigd is, verwerken wij onder werktijden direct je bestelling.

+ - Wat is IDEAL?
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.
+ - Hoe werkt IDEAL?
Je plaatst een bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer jouw bank. Vervolgens wordt je doorgeleid naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven en je bestelling wordt verwerkt.
+ - Krijg ik een factuur?
Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een orderbevestiging. Na verzending van de bestelling ontvang je de factuur.
+ - Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Mocht je na het plaatsen van jouw bestelling de bestelling willen wijzigen of annuleren, is het belangrijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. In sommige gevallen is het nog mogelijk om jouw bestelling te wijzigen of te annuleren.

Onze bankgegevens

Rekeningnummer per 01-01-2018:​
IBAN: NL39 RABO 0322 7718 97
BIC: RABONL2U
T.n.v.: ITC Alles voor uw kantoor N.V.

Bestelproces

Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.

Stap 1. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelwagen.
Stap 2. Begin het bestelproces
Stap 3. Vul je persoonlijke gegevens in.
Stap 4. Betaal via de gewenste betaalmethode of kies voor bestellen op rekening.
Stap 5. Je ontvangt een bevestiging van jouw bestelling in je mailbox.
Stap 6. Je ontvangt een bevestigingsmail wanneer we jouw bestelling hebben verzonden met de track&trace-code.
Stap 7. Je ontvangt een e-mail met de factuur.

Daarnaast kun je elke werkdag (m.u.v. officiële feestdagen) van 08:30 uur tot 17:00 uur onze showroom bezoeken voor een select deel kantoormeubilair om persoonlijk door één van onze collega's geholpen te worden.

Telefonische bestellingen worden normaliter niet geaccepteerd ter voorkoming van fouten.

We adviseren de webshop te gebruiken of een email te sturen naar info@kantoorartikelen.nl.

Persoonlijk advies van onze klantenservice
Onze ervaren medewerkers staan je graag op werkdagen van 8.30 tot 17.00 te woord per telefoon of e-mail.
Uitstekend beoordeeld door onze klanten
Onze klanten waarderen ons en beoordelen ons gemiddeld met een 8.6 (2300+ reviews).
Gratis verzending vanaf € 65
We verzenden jouw bestelling franco vanaf een bestelbedrag van € 65 (excl. btw).
Nieuwsbrief

Abonneer op onze nieuwsbrief en we houden je op de hoogte met het laatste nieuws.

Privacy *
Klantenservice

Ondersteuning en advies via: +31 (0) 45-522 93 11 ma-vr, 08:30 - 17:00 uurinfo@kantoorartikelen.nl ma-vr, 08:30 - 17:00 uur

Of via ons contactformulier.
Service
  • Klantenservice
  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Bestellen & betalen
  • Bezorging, levering & installatie
  • Retourneren, garantie & reparatie
  • Retour- en defecten formulier
Informatie
  • Over ons
  • Het team
  • Blogs
  • Referenties
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy- en cookiebeleid
  • Disclaimer
Hoofdkantoor & Showroom

KantoorArtikelen.nl
Nijverheidsstraat 10-12
6433 JZ Hoensbroek
Nederland

Geopend:
Ma - Vr: 08:30 - 17:00u

KvK-Nr.: 14065234
BTW-Nr.: NL808809167B01

Bekijk al onze vestigingen

Over ons
KantoorArtikelen.nl uit Hoensbroek is een initiatief van ITC Alles voor uw kantoor NV.
Het familiebedrijf bestaat inmiddels meer dan 100 jaar en is tegenwoordig onder aanvoering van Igor Soons.

KantoorArtikelen.nl heeft meerdere vestigingen binnen de Benelux en doet dagelijks zaken in heel Europa. Het bedrijf bestaat uit meerdere bedrijfstakken waaronder een online webshop in kantoorartikelen, projectinrichting, kantoormeubilair lease, kantoormachines en onderhoud en een eigen huismerk toner lijn.
Blijf ons volgen
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Website
  • Klantenservice
  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Bestellen & betalen
  • Bezorging, levering & installatie
  • Retourneren, garantie & reparatie
  • Retour- en defecten formulier

* Alle prijzen excl. BTW plus verzendkosten en mogelijke bezorgkosten, indien niet anders vermeld.

© 2023 Kantoorartikelen.nl - Alle Rechten Voorbehouden. Theme by SBYP (Smart Business Young Professionals)

Functionele cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de functionaliteit van de webshop. Deze cookies kennen een unieke willekeurige ID toe aan jouw browser, zodat er een ongehinderde winkelervaring over meerdere paginaweergaven kan worden gegarandeerd.

Informatie over herkomst van verwijzing:
Deze cookie slaat de verwijzer en de eerste pagina die door de gebruiker wordt bezocht op voor verder gebruik.
Bruto / netto prijs instellingen:
Deze cookie wordt gebruikt om de prijsweergave-instellingen van de sitegebruiker over meerdere browsersessies op te slaan.
Verlanglijst:
Deze cookie wordt gebruikt om de verlanglijst-instellingen van de sitegebruiker over meerdere browsersessies op te slaan.
Cookie instellingen:
Deze cookie wordt gebruikt om de cookie-instellingen van de sitegebruiker over meerdere browsersessies op te slaan.
Verlanglijst:
Deze cookie wordt gebruikt om de verlanglijst-instellingen van de sitegebruiker over meerdere browsersessies op te slaan.
Captcha Integratie
Bruto / netto prijs instellingen:
Deze cookie wordt gebruikt om de prijsweergave-instellingen van de sitegebruiker over meerdere browsersessies op te slaan.
IP-targeting en taal herkenning:
Slaat de detectie van de browsertaal en het toegewezen land op op basis van het ip-adres.
Geactiveerde cookies:
Deze cookie slaat op welke cookies al voor de eerste keer door de gebruiker zijn geaccepteerd.
Bruto / netto prijs instellingen:
Deze cookie wordt gebruikt om de prijsweergave-instellingen van de sitegebruiker over meerdere browsersessies op te slaan.
Cache handling:
De cookie wordt gebruikt om de cache te differentiëren voor verschillende scenario's en paginagebruikers.
Sessie:
De sessiecookie slaat jouw winkelgegevens over meerdere paginaweergaven op en is daarom essentieel voor jouw persoonlijke winkelervaring.
CSRF token:
De CSRF-token cookie draagt bij aan jouw veiligheid. Het versterkt de beveiliging van formulieren tegen ongewenste aanvallen van hackers.
IP-targeting en taal herkenning:
Slaat de detectie van de browsertaal en het toegewezen land op op basis van het ip-adres.
IP-targeting en taal herkenning:
Slaat de detectie van de browsertaal en het toegewezen land op op basis van het ip-adres.
Bruto / netto prijs instellingen:
Deze cookie wordt gebruikt om de prijsweergave-instellingen van de sitegebruiker over meerdere browsersessies op te slaan.
IP-targeting en taal herkenning:
Slaat de detectie van de browsertaal en het toegewezen land op op basis van het ip-adres.
IP-targeting en taal herkenning:
Slaat de detectie van de browsertaal en het toegewezen land op op basis van het ip-adres.
Bruto / netto prijs instellingen:
Deze cookie wordt gebruikt om de prijsweergave-instellingen van de sitegebruiker over meerdere browsersessies op te slaan.
Tijdzone:
De cookie wordt gebruikt om het systeem te voorzien van de huidige tijdzone van de gebruiker.

Deze cookies worden gebruikt voor statistieken en shop performance metrieken.

Google Analytics
Matomo:
Voor het analyseren van website statistieken en gebruikersgedrag maken we gebruik van Matomo.  We gebruiken deze data om jouw gebruikerservaring te verbeteren. Deze data blijft binnen onze eigen omgeving en wordt niet gedeeld met derden.

Marketing cookies are used to display advertisements on the website in a targeted and individualized manner across multiple page views and browser sessions.

Ads

Tracking cookies helpen ons om informatie over het gedrag van gebruikers op onze website te verzamelen en te evalueren om zo jouw gebruikerservaring te verbeteren.

Google Analytics:
Voor het analyseren van website statistieken en gebruikersgedrag maken we gebruik van Google Analytics.  We gebruiken deze data om jouw gebruikerservaring te verbeteren.
Hotjar:
Voor het analyseren van gebruikersgedrag op de website maken we gebruik van Hotjar. Hiermee kunnen we klikgedrag, scrollgedrag en sessies monitoren. We gebruiken deze data om jouw gebruikerservaring te verbeteren.
Matomo:
Voor het analyseren van website statistieken en gebruikersgedrag maken we gebruik van Matomo.  We gebruiken deze data om jouw gebruikerservaring te verbeteren. Deze data blijft binnen onze eigen omgeving en wordt niet gedeeld met derden.
Google Tag Manager
Cookie instellingen
Onze webshop gebruikt cookies om jou de best mogelijke winkelervaring te kunnen bieden. We respecteren jouw privacy en delen jouw gegevens niet met derden. Je kunt jouw keuze in het gebruik van cookies op elk moment wijzigen. Meer informatie

Huidige instellingen opslaan