Persoonlijk advies van onze klantenservice
Uitstekend beoordeeld door onze klanten
Gratis verzending vanaf € 65
Incl. btw Excl. btw
Klantenservice Veelgestelde vragen (FAQ) Bestellen & betalen Bezorging, levering & installatie Retourneren, garantie & reparatie Retour- en defecten formulier
2339
8,6
Naar de startpagina
Home
Webshop
Klantenservice
Blog
Zakelijk
Kantoorinrichting
Print
Referenties
Toon alles Webshop
Kantoorartikelen
Papier
Inkt & Toner
Printers en faxen
Facilitair
Presenteren
Kantoortechniek
Computer
Ergonomie
Meubilair
School
Thuiswerk toppers
Toon alles Zakelijk
Alle zakelijke diensten
Bestellen op rekening
Offerte aanvragen
E-procurement
Partners
Wederverkoop
Toon alles Kantoorinrichting
Kantoorinrichting
Projectinrichting
Meubilair leasen
Meubilair kopen
Referenties
Herman Miller
Ontdek jouw arbeidscultuur
Toon alles Print
Alle printerdiensten
Onderhoud en reparatie
Lease
Papier
Toon alles Referenties
Alle referenties
Mise en Place
Mijn-Werk
Mijn-Water
ROOOMS
Verlanglijst
Mijn account
Aanmelden
of Registreren
Overzicht Jouw profiel Adressen Betaalwijzen Bestellingen
Winkelwagen € 0,00*
Incl. btw Excl. btw
Toon alle categorieën Bezorging, levering & installatie Terug
  • Toon Bezorging, levering & installatie
  • Webshop
  • Klantenservice
  • Blog
  • Zakelijk
  • Kantoorinrichting
  • Print
  • Referenties
  1. Bezorging, levering & installatie
  • Webshop
  • Klantenservice
  • Blog
  • Zakelijk
  • Kantoorinrichting
  • Print
  • Referenties

Levering


+ - Wat zijn de verzendkosten?
We brengen geen verzendkosten in rekening vanaf een ordervolume van € 65,00 exclusief btw. Voor particulieren, bedrijven en organisaties worden kleinere orders belast met een bijdrage van € 5,95 exclusief btw.
+ - Wat zijn de levertijden van reguliere bestellingen bij KantoorArtikelen.nl?
Snelheid en betrouwbaarheid gaan bij KantoorArtikelen.nl hand in hand. Onze leveringsgraad is ca 99% binnen 1 werkdag. Indien je voor 16.00 uur bestelt op een reguliere werkdag, wordt de werkdag erna geleverd. Echter indien je op vrijdag na 16.00 uur bestelt, op zaterdag of op zon- en feestdagen, dan wordt jouw bestelling de dag ná de eerstvolgende werkdag geleverd.
+ - Hoe wordt een bestelling verzonden binnen de Benelux?
Wij bezorgen alle artikelen in jouw bestelling, indien mogelijk, in één pakket. De zending wordt door onze vervoerders GLS, TNT of DHL op het afleveradres aangeboden. Indien niemand thuis is, dan wordt je de mogelijkheid geboden om jouw bestelling eenmalig op een ander adres (bijv. bij de buren) af te laten leveren. Indien het afleveren na drie keer niet gelukt is, dan ontvangen wij jouw bestelling retour. Voor leveringen buiten de Benelux geldt dat we deze kunnen verzorgen tegen nader te bepalen tarief en levertijd (afhankelijk van eindbestemming). Indien je meer info wenst, ga dan naar ons contacformulier of bel onze verkoop binnendienst 045-5229311.
+ - Wat moet ik doen als mijn bestelling te laat is?
Als je de bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen hebt, kun je het beste nog een paar werkdagen wachten. Heb je jouw bestelling daarna nog steeds niet ontvangen, ga dan naar ons contactformulier. Wij kunnen je dan sneller van dienst zijn.
+ - Wordt mijn bestelling ook geleverd buiten de Benelux?
Wij leveren niet standaard buiten de Benelux. Alle kosten en werkzaamheden voor deze levering zijn de verantwoordelijkheid van de klant.
+ - Hoe laat wordt mijn pakket geleverd?
De bezorging van goederen vindt elke reguliere werkdag plaats tussen 8.00 uur en 17.00 uur.
+ - Kan ik een ander afleveradres kiezen?
Wij verzenden jouw bestelling binnen Nederland naar het adres van jouw keuze. Tijdens het bestelproces kun je aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.
+ - Kun je mijn bestelling als cadeau inpakken?
Helaas kunnen we jouw bestelling niet als cadeau laten inpakken.
Persoonlijk advies van onze klantenservice
Onze ervaren medewerkers staan je graag op werkdagen van 8.30 tot 17.00 te woord per telefoon of e-mail.
Uitstekend beoordeeld door onze klanten
Onze klanten waarderen ons en beoordelen ons gemiddeld met een 8.6 (2300+ reviews).
Gratis verzending vanaf € 65
We verzenden jouw bestelling franco vanaf een bestelbedrag van € 65 (excl. btw).
Nieuwsbrief

Abonneer op onze nieuwsbrief en we houden je op de hoogte met het laatste nieuws.

Privacy *
Klantenservice

Ondersteuning en advies via: +31 (0) 45-522 93 11 ma-vr, 08:30 - 17:00 uurinfo@kantoorartikelen.nl ma-vr, 08:30 - 17:00 uur

Of via ons contactformulier.
Service
  • Klantenservice
  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Bestellen & betalen
  • Bezorging, levering & installatie
  • Retourneren, garantie & reparatie
  • Retour- en defecten formulier
Informatie
  • Het team
  • Over ons
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacy- en cookiebeleid
Hoofdkantoor & Showroom

KantoorArtikelen.nl
Nijverheidsstraat 10-12
6433 JZ Hoensbroek
Nederland

Geopend:
Ma - Vr: 08:30 - 17:00u

Over ons
KantoorArtikelen.nl uit Hoensbroek is een initiatief van ITC Alles voor uw kantoor NV.
Het familiebedrijf bestaat inmiddels meer dan 100 jaar en is tegenwoordig onder aanvoering van Igor Soons.

Het bedrijf opereert in 3 verschillende landen, 5 vestigingen en meerdere bedrijfstakken waaronder een online webshop in kantoorartikelen, projectinrichting, kantoormeubilair lease, kantoormachines en onderhoud en een eigen huismerk toner lijn.
Blijf ons volgen
  • twt.widget.communities.facebook.name
  • twt.widget.communities.instagram.name
  • twt.widget.communities.youtube.name
  • twt.widget.communities.linkedin.name
  • twt.widget.communities.website.name
  • Klantenservice
  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Bestellen & betalen
  • Bezorging, levering & installatie
  • Retourneren, garantie & reparatie
  • Retour- en defecten formulier

* Alle prijzen excl. BTW plus verzendkosten en eventuele bezorgkosten, tenzij anders vermeld.

© 2022 Kantoorartikelen.nl - Alle Rechten Voorbehouden. Theme by SBYP (Smart Business Young Professionals)
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te garanderen. Meer informatie...