0 Vergelijken
  • Persoonlijk advies op werkdagen van 8:30 tot 17:00
  • Door klanten beoordeeld met een 8.9
  • Gratis verzending vanaf € 65 (excl. btw)

Kantoorinrichting leasen of huren via Kantoorartikelen.nl

Sta jij op het punt om binnenkort nieuw duurzaam kantoormeubilair aan te schaffen? Dan kun je traditioneel kiezen voor eigendom met alle daaraan verbonden kosten en zorgen, maar je kunt ook besluiten om de kantoormeubelen te leasen en niet meer zelf te kopen.

Zorgeloos gebruiken in plaats van bezitten. En dat zou wel eens bijzonder interessant kunnen zijn. Dankzij dit concept kun je gemakkelijker besluiten je gebruikt kantoormeubilair te vervangen. De divisie Projectinrichting van KantoorArtikelen.nl is gespecialiseerd in het op maat oplossen van de meest uiteenlopende werkplek-vraagstukken. Ons doel is het altijd om de beste werkomgeving te creëren, waar iedereen optimaal kan functioneren. Om eigenaar te worden van producten moet je altijd geld investeren in de aanschaf ervan. Als je de spullen eenmaal bezit, heb je hoe dan ook te maken met  ‘cost of ownership’: dat geldt óók voor kantoormeubilair.


Waarom de keus voor operational lease?


Bij KantoorArtikelen.nl maken we gebruik van operational lease, en dat is niet zonder reden. We hebben daarom alle voordelen voor jou als klant op een rijtje gezet.

Bij operational lease blijft de leasemaatschappij eigenaar van het meubilair. Het risico ligt dan ook bij ons. Kosten als afschrijving en reparatiekosten zitten dan ook in de prijs verwerkt. Hierdoor kun jij zorgeloos gebruik maken van het nieuwste meubilair. Na afloop van het leasecontract halen wij het meubilair weer op of kun je kiezen voor een vernieuwd leasecontract met nieuw meubilair of voor het afnemen van het meubilair voor de dan geldende commerciële restwaarde. Met operational lease beschikt jouw zaak altijd over het modernste meubilair dat past bij jouw werkomgeving. Met operational lease groeit jouw meubilair mee met jouw bedrijf. Je ontvangt een transparant contract met géén onverwachte meerkosten.

Kortom:
Operational lease is dé oplossing voor zorgeloos gebruik van kantoormeubilair.

Nu al interesse? Neem direct contact op!


Hoe werkt het?

Onze leasemaatschappij (een 100% zusterbedrijf van KantoorArtikelen.nl) blijft eigenaar van het kantoormeubilair en neemt alle kosten voor eigen rekening. Voorop hierbij staat dat alle zorgen uit handen worden genomen. Als gebruiker betaal jij uitsluitend een vast bedrag per maand voor het gebruik van de spullen.

De hoogte van het lease-bedrag wordt bepaald aan de hand van:

1. Volume

2. Aanschafwaarde

3. Rentepercentage

4. Looptijd

5. Restwaarde


Referenties

We hebben de afgelopen decennia de inrichting van honderden kantoren en onderwijsinstellingen verzorgd, die past bij hun ambities en omgeving.
Onze ervaring is gebruikt om klantenwensen te vertalen in een werkend inrichtingsconcept, waarin medewerkers & studenten profiteren van een productieve en levendige omgeving. 

Bekijk hier ons overzicht van referenties

Mise en Place
Mise en Place

Neem een kijkje bij het hoofdkantoor van Mise en Place. Manager Fabien Boosten vertelt over de jarenlange samenwerking met KantoorArtikelen.nl

Bekijk het verhaal ⟶
Roooms
Roooms

Mede-eigenaar Geerd Simonis legt uit wat de meerwaarde was van KantoorArtikelen.nl bij de inrichting van hun co-working space.
 

Bekijk het verhaal ⟶


Vragen of advies nodig? We helpen je graag verder!

Stel ons je vraag en we reageren zo snel mogelijk. Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 8:30 tot 17:00.

Stel ons je vraag

+31 (0) 45 - 52 29 311 +31 (0) 45 - 52 29 311
Ma — Vr · 08:30 — 17:00 uur
Wij helpen je graag verder
Chatten
Direct persoonlijke contact