Tijdsbesparing van eigen processen
Minder menselijke fouten
Uitgebreide mogelijkheden
Koppeling met SAP, NAV en meer
E-procurement
Geautomatiseerd inkopen
Tijd is enorm kostbaar. Efficiency is onderdeel van onze missie. Wij begrijpen daarom als geen ander hoe belangrijk IT voorzieningen zijn.
Onze hele webshop is dan ook ingericht om ervoor te zorgen dat jij snel zo mogelijk verder kunt werken, met dingen die er echt toe doen; geld verdienen.
Ondanks dat zijn er nog slimmere methodes om bij ons in te kopen. Wij kunnen koppelingen realiseren zodat jij direct via jouw boekhoudpakket kunt inkopen.
Wij garanderen jou dezelfde prijzen als online. Dit betekent dat er niet onverwacht prijzen worden verhoogd voor jou omdat het door automatisering niet merkbaar is.
Marges blijven altijd behouden.
Belangrijk voor organisaties is immers winstgevendheid en die garanderen wij elkaar dankzij transparantie: fair business.
Onze werkwijze
Afspraken maken:
Het belangrijkste is transparantie. We moeten helder krijgen wat ieder wilt en wat mogelijk is. Onze wens is alles zo eenvoudig mogelijk te houden. Dan is het helder wat we van elkaar kunnen verwachten. Zo bakenen we het project af.

Technische vereisten
We moeten het proces helder krijgen. Dit begint met enkele vragen zoals: Welke data? Wanneer en hoe vinden updates plaats? In welke format? Welke leveranciers? Welk deel van het assortiment? Als dat helder is kunnen we verder

Voorbereidingen treffen
Afhankelijk van wat gewenst is levert een partij voorbeeldbestanden aan. Aan de hand hiervan gaan we het inrichten.

Testen
De meest cruciale fase gaan we gefaseerd in. We starten met enkele kleine werkzaamheden en breiden het zo uit. Zo kunnen we het goed inregelen.

Live
Uiteindelijk gaan we samen profiteren van een geautomatiseerd proces.
Vragen of advies nodig? We helpen je graag verder!
Stel ons je vraag en we reageren zo snel mogelijk. Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 8:30 tot 17:00.