0 Vergelijken
  • Persoonlijk advies op werkdagen van 8:30 tot 17:00
  • Door klanten beoordeeld met een 8.9
  • Gratis verzending vanaf € 65 (excl. btw)
LijnSpel wint scooter!
06 feb 2020

LijnSpel wint scooter!

De winnaar van onze Groene Voorjaarsactie is LijnSpel uit Heerlen. Zij zijn de trotse bezitters van de elektrische scooter. Leo Crombach en Lars Rompen kwamen vandaag naar onze vestiging in Tegelen voor de sleuteloverdracht.

LijnSpel was één van 13 bedrijven die ons een review stuurden na aanschaf van een nieuwe Kyocera-printer of multifunctional. Dát was namelijk de tegenprestatie waar wij om vroegen tijdens onze Groene Voorjaarsactie. Hieronder lees je de referentie van LijnSpel én van alle andere inzenders.

 

Bekijk de foto’s >

 

Leo Crombach, LijnSpel, Heerlen
“Kyocera printer besteld bij Kantoorartikelen.nl. Wat gebeurt er, zoals zo vaak bij online bestellingen, mooi bericht à la ‘wij leveren uw machine op tijd. Wij zorgen voor de juiste instructie hoe de machine te gebruiken. Service is bij ons geen probleem. De machine wordt via postorder bij u afgeleverd. Etc., etc.’ Dan start het wachten op de gevraagde goederen. Met andere woorden: onze internet serviceverwachtingen waren niet zo hoog. Wat gebeurt er: We krijgen meteen telefoon van een servicemonteur met de vraag: ‘schikt het morgen voor 12.00 uur?’. Ik: ‘Uuhh, ja hoor, geen probleem.’ De dag erna: 10.30 uur, de vrachtauto van Kantoorartikelen.nl stopt voor ons kantoor. De Kyocera printer wordt afgeleverd, uitgepakt, op de gewenste plek neergezet, aangesloten op het netwerk, eerste pc ermee in contact gebracht. Printer draait. Dan neemt de serviceman ons mee naar de machine, neemt een blaadje en schrijft op ‘let op: inktopvangtonerbakje rechts onder, met regelmaat checken en zorgen dat deze schoon blijft. Hij levert 3 kleurentoners mee, schrijft op en legt uit hoe deze te vervangen. En tot slot leert hij ons om vanuit de printer een mail te sturen inclusief bijlage. Wij waren onder de indruk. Wát een service en klantaandacht en wát een topmachine onze Kyocera printer Mita c2126mfp! Dank KantoorArtikelen.nl en Kyocera.”

Richard Nix, DIN Solutions, Maastricht
“Sinds 3 maanden zijn we in het bezit van een Kyocera C2026 en gebruiken die in een kantooromgeving op onze tweede vestiging. Door het snelle advies van KantoorArtikelen.nl in combinatie met de lage afdrukkosten en de uitgebreide functionaliteit was de keuze snel gemaakt.
Hoewel wij als IT organisatie weten dat ‘plug and play’ vaak toch wat lastiger is dan de term doet vermoeden, ben ik aangenaam verrast dat dit met de installatie van de C2026 daadwerkelijk wel het geval was. Binnen een uur was de machine volledig operationeel en toegankelijk vanuit iedere werkplek, terwijl we net extra tijd voorzien hadden, omdat het printverkeer over een verbinding Maastricht – Ede geconfigureerd moest worden. Uiteindelijk kostte het uitpakken en plaatsen meer tijd dan de installatie. En we konden binnen het uur niet alleen printen maar ook scannen met zowel file- en mail integratie en dat ook nog in kleur ;0)
Nu 3 maanden verder kan ik alleen maar concluderen dat we een prima machine hebben, afgestemd op onze wensen en met een enorm veel mogelijkheden die je eigenlijk niet zou verwachten bij zo’n compact apparaat. We hebben probleemloos kunnen werken sinds we de machine in gebruik hebben en omdat alles tot nu toe zo soepel is verlopen verwacht ik niet anders dan dat zo blijft.”

Peggy Leurs, Tuincentrum Leurs, Venlo
“Met de aanschaf van een Kyocera-machine ben je verzekerd van een goede betrouwbare printer met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met het bijbehorende servicecontract worden we snel voorzien van toner en worden technische problemen zeer snel opgelost.” Dank je wel Peggy!

Kim Kickken, C’magne, Heerlen
“Net als de service en leveringen van KantoorArtikelen.nl zijn onze nieuwe Kyocera-printers snel, makkelijk, veelzijdig en vooral kwalitatief hoogwaardig. Naast de printers maken wij ook regelmatig gebruik van het online-bestellen van kantoorartikelen via de zeer toegankelijke website. Wat KantoorArtikelen.nl zo interessant maakt ten opzichte van haar concurrenten is haar deskundige advies (indien nodig) en aantrekkelijke voorwaarden. We zijn zeer tevreden over de door KantoorArtikelen.nl aangeboden producten en diensten. Wij zouden zeggen: ‘Vooral zo door blijven gaan!’.” Dank je wel Kim!

Thea van Gennip-Janssen, Apotheek Craneveld, Venlo
“Faxen of printen ’t is om ’t even, de KYOCERA gebruik je je hele leven!”
“Makkelijk te bedienen, de KYOCERA-machine!”.

Yvonne Arends, Philipse Keunen Accountants & Belastingadviseurs, Venlo
“Over Kantoorartikelen.nl (voorheen Op ’t Veld) kan ik niet anders dan heel positief zijn. Sinds november 2007 ben ik bekend met jullie bedrijf en ik kan niet anders zeggen dan dat ik er supertevreden over ben. Ik ben in de tussentijd van baan gewisseld en heb gelijk weer contact opgenomen om de kantoorartikelen bij jullie te bestellen. Kortom, als je op zoek bent naar een leverancier van kantoorartikelen die een goed prijs/kwaliteitverhouding heeft, een goede service, een snelle levering en een persoonlijke benadering kan ik iedereen Kantoorartikelen.nl aanraden.
Ga zo door!!” Fer van der Beele, Maurice Kassenbouw BV, Horst: “Mijn ervaring met KantoorArtikelen.nl, vestiging Tegelen is positief op verschillende vlakken. Zo is het erg prettig om met 1 vaste contactpersoon alles te kunnen regelen. Je hoeft de situatie niet uit te leggen, want die is al bekend. Heb je vragen, dan krijg je ook een passend advies!Via de softwarematige verbinding weet KantoorArtikelen.nl automatisch wanneer de toner van verschillende machines aan vervanging toe is. Hierdoor hebben we er zelf geen omkijken naar en is een eigen voorraad toners overbodig.
Door de inzet van Kyocera machines en het all-in contract, zijn de kosten flink naar beneden gebracht, terwijl er geen afbreuk aan de kwaliteit wordt gedaan. Je betaalt wat je verbruikt en niet meer. Daarbij heeft KantoorArtikelen.nl een eigen technische dienst, zodat er snel gekwalificeerde hulp ter plekke is. Samengevat een zeer prettige leverancier, met een snelle professionele service!”

Ger Bindels mailde ons de volgende anekdote over de aanschaf van een nieuwe Kyocera voor R.K. Parochie H. Petrus in Bergen
“Bij ons in het parochiehuis wordt veel gebruik gemaakt van een kopieermachine. Helaas ging ons oude apparaat stuk en er moest een nieuwe komen. Onze pastoor belde mij op met het verzoek eens rond te kijken om een vervangend apparaat aan te schaffen. Het moest er volgens zijn mededeling wel een zijn met veel bedieningsgemak en eenvoudig bij te vullen, zowel betreffende de toner als het papier. In het verleden had ik vanuit mijn werk erg veel contact met het toenmalige Op ‘t Veld in Tegelen. Dus er werd een telefoontje gepleegd. En ja hoor, nog dezelfde dag werd er een vervangende machine geleverd én geïnstalleerd. De pastoor was niet aanwezig tijdens de aflevering. Na enkele uren kreeg ik al telefoon van ‘de herder’. Het ding is veel te ingewikkeld, er zitten veel te veel knoppen op en ik vind het maar niks. Zoek maar een andere machine. Na enig speurwerk moest ik echter constateren dat het niet mogelijk was een apparaat met minder knoppen en ingewikkeld lijkende toestanden te vinden. Dus Hans Roelofs van KantoorArtikelen.nl gebeld en hem het hele verhaal verteld. Deze deed een voorstel: “Mag ik de pastoor bellen?” Natuurlijk mag dat. Het telefoonnummer werd doorgeseind en Hans ging aan de slag. Een kwartier later werd ik teruggebeld door Hans, die heel triomfantelijk kon mededelen, dat hij de pastoor had overtuigd en een nieuwe machine had verkocht.
Een medewerker van het parochiehuis sloot de nieuwe kopieermachine vervolgens op de computer aan. Hij wordt nu gebruikt als printer voor de pc, als kopieermachine en als fax. En onze pastoor is tot ieders verbazing uiterst tevreden over de aanschaf van een KYOCERA-machine. Net zoals alle medewerkers van de parochie, die dagelijks gebruik maken van een eenvoudige machine met meer functies.”

Léon Gerards, Kempen Transport, Venlo
"Ik klik kantoorartikelen.nl op mijn computer, dan komen de artikelen vanzelf met de scooter", zo schrijft  

Chris Frons, Notariskantoor De Laat & Gulikers, Horst
“Als notariskantoor hebben wij een groot belang bij het op orde hebben van ons documentenbeheer. In KantoorArtikelen.nl in Tegelen hebben wij al sinds jaar en dag een betrouwbare partner en adviseur gevonden. Zowel op het gebied van printen, kopiëren en het digitaal beheren van documenten alsook op het vlak van de meer traditionele kantoorinrichting weet KantoorArtikelen.nl een snelle dienstverlening te koppelen aan uitmuntende service.”

Eric Caquelein, Brickburgers BV, Reuver
 “Geweldige machine die Kyocera, er is geen betere!”

Hans Ruijs, Fit Focus, Venlo-Boekend
“Met een Kyocera van KantoorArtikelen.nl kopiëren, dupliceren, scannen en printen… en dat alles ook nog in heel veel prachtige tinten. Faire business, flexibele contracten en snelle service zijn de sterke punten. Dat maakt dat zij ook niet met de prijs hoeven te stunten. Modern, efficiënt en klantgericht staan bij hen niet alleen in het woordenboek, maar zijn in de samenwerking tussen Kyocera, KantoorArtikelen.nl en Fit Focus gesneden koek. Nadat zij met hun gedegen kennis van zaken de klus hebben geklaard, zijn zij wat ons betreft de aanbeveling van Fit Focus meer dan waard.”

Harm van Boom, Jos Boom Advies
“Vandaag mijn nieuwe Kyocera ontvangen. Helemaal gelukkig. De oude was al probleemloos, maar nu overgestapt op kleur. Prachtig hoe met deze machine alles is geregeld; scannen, faxen, dubbel scannen, kopiëren… Alles nog sneller dan we al gewend waren, erg stil als hij niet in bedrijf is en ook nog eens mooi vormgegeven. En dan ook nog alles duidelijk uitgelegd en geïnstalleerd door KantoorArtikelen.nl uit Tegelen. Een echte aanrader!!”

Iedereen hartelijk bedankt voor jullie mooie verhalen!

P.S. Mocht je het nog niet weten, KantoorArtikelen.nl is Champ Partner van Kyocera

 

Thema's