Skip to main content Skip to search Skip to main navigation
Customers rate us 8.9!
Delivered the next business day
Business solutions

Thuiswerkportaal

Jouw thuiswerkportaal op maat.

Neem vrijblijvend contact met ons op ⟶

Thuiswerkportaal

Klantportaal op maat om onze thuiswerkers te faciliteren


Kantoorartikelen.nl is niet zomaar een webwinkel ! Het is al vanaf de start een portaal met allerhande logische functionaliteiten van, voor en door het bedrijfsleven ontwikkeld. Wij vinden het al heel lang normaal dat we voor klanten een portaal op maat maken. Nu de thuiswerkers ook gefaciliteerd moeten worden, is het steeds duidelijker hoe handig, praktisch en kosten efficiënt een portaal voor je kan werken.

Slimme functionaliteiten

  • We personaliseren ons portaal met het logo van onze opdrachtgever.
  • We kunnen per werknemer een budget instellen. Dit is zichtbaar op de categoriepagina en persoonlijke pagina.
  • Het budget is instelbaar per product, dan zijn met andere woorden alleen de gekozen producten te bestellen. We kunnen items uit ons hele assortiment meenemen in deze shortlist. 
  • Het budget kan ook worden ingesteld per tijdseenheid, bijvoorbeeld per maand, kwartaal of jaar.
  • We kunnen op aanvraag klant specifieke producten meenemen met aparte artikelnummers (dus ook eventuele branche vreemde items).
  • Een apart aanmeldformulier voor de thuiswerkers kan worden aangemaakt, zodat ze meteen kunnen lezen wat de bedoeling is en op maat kan aanvullende relevante informatie worden toegevoegd. Dan hebben we wel op voorhand de mailadressen van de medewerkers nodig, om te kunnen borgen dat zij ook deze info krijgen.
  • Gebruikers kunnen worden geblokkeerd nog een apart afleveradres te gebruiken.
  • Naar wens kunnen transacties worden verricht middels een verzamelfacturatie of losse facturen per transactie.
  • Naar wens kunnen we aparte debiteuren nummers aanmaken voor deze groep gebruikers.
  • We kunnen de contactpersoon namens de opdrachtgever een account met meer bevoegdheden geven om te kunnen testen, inzage te geven in de accounts van de werknemers, de budgetten en hij/zij kan gebruikers aanmaken en wijzigen. Dit account kan ook een ongelimiteerd account zijn, waardoor deze contactpersoon het hele assortiment kan bestellen zonder verdere restricties.
Offerte aanvragen
Fields marked with asterisks (*) are required.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Privacy*
Product Devices Show confirm dialog