Persoonlijk advies op werkdagen van 8:30 tot 17:00

Onze servicedesk is elke werkdag geopend van 8:30 tot 17:00.
Je mag ons áltijd bellen of mailen voor persoonlijk advies.

Wij adviseren je van harte om gebruik te maken van onze enorme vakkennis.
Want wij houden ons al ruim dertig jaar lang bezig met kantoorartikelen in de meest ruime zin van het woord. 

Dus heb je moeite bij het uitkiezen van het juiste product, dan twijfel niet en neemt contact met ons op voor hulp.

Hetzelfde geldt als je behoefte hebt aan vrijblijvend advies over de aanschaf van een artikel; bel of mail ons, leg ons uit waarvoor je het product gaat gebruiken en wij staan je vrijblijvend terzijde met objectief advies. 

Bovendien: wij weten niet alleen alles over kantoorartikelen (van pennen, paperclips, koffie en keukenrollen tot printers en meubilair), wij hebben ook in hoge mate kennis van de facilitaire keten der kosten, administratieve en automatiseringszaken die ons vak betreffen. Ook daarvoor zijn wij de aangewezen gesprekspartner. Net zoals wij kunnen helpen bij:
• kantoorverhuizingen
• invulling van het nieuwe werken
• het opbouwen van een digitaal archief of het opschonen van archieven
• ergonomische problemen
• kopieer- en printcontracten
• het reduceren van het aantal kantoorartikelenleveranciers binnen jouw organisatie
• ontzorging (lees hier bijvoorbeeld meer over ons unieke lease-concept)

Kortom: je kunt bij ons rekenen op het beste persoonlijke advies. 

Ons telefoonnummer: +31 (0) 45 52 29 311
Ons e-mail adres: info@kantoorartikelen.nl

 

0 Vergelijken

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.
Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×
×