
Hoe bestel je het beste bij KantoorArtikelen.nl?
Publicatiedatum: 29 jan. 2025 11:00:00
Hoe bestel je het beste bij KantoorArtikelen.nl?
Bij KantoorArtikelen.nl willen we het bestellen zo makkelijk mogelijk maken. Maar soms gebeurt het: je plaatst een bestelling boven de gratis verzendgrens van €199 (excl. btw) en bedenkt je kort daarna dat je nog iets nodig hebt. Als je dan een losse bestelling plaatst die onder deze grens valt, worden er wél verzendkosten berekend.
Veel klanten vragen ons of ze hun extra bestelling kunnen toevoegen aan een reeds geplaatste order om verzendkosten te vermijden. Maar omdat wij een automatisch verwerkingssysteem hebben, is een geplaatste bestelling meestal direct in verwerking (in het magazijn is men alles aan het klaar zetten voor verzending!) en daarom kan er vaak niets meer aan worden toegevoegd.
Wil je dit voorkomen? Volg dan deze handige tips om slimmer te bestellen!
Vul je winkelwagen op je gemak
✔ Je winkelwagen stapsgewijs kunt vullen
✔ Op een later moment nog even kunt checken of je niets vergeten bent
✔ Geen losse bestellingen hoeft te doen en zo verzendkosten bespaart
💡 Tip: log altijd eerst in voordat je begint met shoppen, zodat je winkelwagen op elk apparaat behouden blijft!
Gebruik de favorietenlijst voor terugkerende bestellingen
Hoe doe je dat? Klik op het harticoontje bij een product en je vindt het terug in je persoonlijke favorieten.
Plan je bestelling vooruit
Het is zonde om verzendkosten te betalen voor een losse bestelling die je eigenlijk had kunnen toevoegen aan je eerdere order. Daarom:✅ Houd een lijstje bij van artikelen die binnenkort op kunnen raken
✅ Plaats in één keer een grotere bestelling boven de €199-grens
✅ Voorkom losse bestellingen met onnodige verzendkosten
Controleer je bestelling vóór het afronden
Heb je echt alles wat je nodig hebt? Voordat je op ‘Bestelling plaatsen’ klikt, check nog even:✔ Heb je alle producten die je nodig hebt?
✔ Zit je boven de gratis verzendgrens?
✔ Wil je misschien nog wat extra voorraad bestellen om verzendkosten later te voorkomen?
Kan ik na mijn bestelling nog iets toevoegen?
Helaas is dat meestal niet mogelijk. Ons magazijn werkt met een supersnel automatisch verwerkingssysteem. Zodra je bestelling is geplaatst, gaat deze direct naar het magazijn en wordt het proces in gang gezet.Dat betekent dat:
❌ Artikelen niet meer toegevoegd kunnen worden aan een lopende bestelling
❌ Losse bestellingen die onder de €199-grens vallen wél verzendkosten hebben
Heb je toch iets vergeten? Dan kun je het alsnog bestellen, maar houd er rekening mee dat verzendkosten in dat geval van toepassing zijn als je onder de € 199 grens bestelt.
💡 Tip: Plaats een nieuwe bestelling en kijk of je nog meer kantoorartikelen nodig hebt om alsnog de verzenddrempel te halen.
Slim bestellen bij KantoorArtikelen.nl
Door slim gebruik te maken van je winkelwagen, favorietenlijst en een goede planning, zorg je ervoor dat je geen verzendkosten misloopt. Plaats je bestellingen in één keer boven de €199 (excl. btw) en voorkom onnodige extra kosten.
🚀 Bestel slim en bespaar op verzendkosten!
📦 KantoorArtikelen.nl – Alles voor jouw kantoor, snel en voordelig!
Een greep uit onze sticky memo blokjes