0 Vergelijken
  • Persoonlijk advies op werkdagen van 8:30 tot 17:00
  • Door klanten beoordeeld met een 8.9
  • Gratis verzending vanaf € 65 (excl. btw)
KantoorArtikelen.nl richt Glazen Huis in
06 feb 2020

KantoorArtikelen.nl richt Glazen Huis in

Nou ja, we hebben natuurlijk niet het Glazen Huis zelf ingericht, want dat staat er pas vanaf 18 december dit jaar, maar wel het kantoor van het team dat verantwoordelijk is voor de promotie van het Glazen Huis Heerlen 2015. Trots dat wij zo ons duurzame steentje kunnen bijdragen en aandacht mogen vragen voor de 11e editie van Serious Request.


12,5 miljoen euro; dat is het bedrag, waar het promotieteam van Glazen Huis Heerlen 2015 op hoopt. Teamleider Bart Kuipers: “In Haarlem werd vorig jaar een recordbedrag van 12.380.438,- euro ingezameld voor het Rode Kruis, wij rekenen erop dat we dit Heerlen toppen met z’n allen!”

 

Samen met een 10-koppig team is hij eind februari gestart met de promotie van het inmiddels misschien wel bekendste fundraising-event in Nederland. “Hoewel het hoogtepunt natuurlijk pas in de week voor Kerstmis plaatsvindt, als het Glazen Huis hier op het Pancratiusplein staat en de 3 DJ’s zich weer een week lang vrijwillig opsluiten, leeft de actie nu al in Heerlen. Iedereen broeit op ideeën; horeca-ondernemers, scholen, kerken, bedrijven, noem maar op. Er worden op dit moment in de hele regio Parkstad al volop plannen gesmeed om in actie te komen voor Serious Request 2015 (SRH15). Fantastisch! En wij doen daar met een grootschalige promotiecampagne en talloze side-events nog een schepje bovenop.”

 

Je kunt met al je vragen en ideeën live terecht in het promotiekantoor in de Heerlense Akerstraat. “Iedereen kan hier binnenlopen; ook gewoon om even een kijkje te nemen, een kop koffie te drinken en zelfs om te shoppen, want we gaan hier ook een kleine collectie merchandise verkopen", vertelt Bart Kuipers enthousiast.

 

Tot de opening moest er weliswaar nog een en ander gebeuren, maar het promotieteam kan al sinds februari heerlijk werken op deze plek. En hier komt KantoorArtikelen.nl in beeld. Logisch, kantoorinrichting is helemaal ons ding en wij dragen dolgraag ons steentje bij aan een actie als het Glazen Huis in onze home-base-regio 045. Igor Soons (directeur/eigenaar van KantoorArtikelen.nl): “Dit is een tijdelijke kantoorruimte, waar het promotieteam for the time being perfect - effectief en gezond - moet kunnen werken. Ons doel was het om de werk- en overlegplekken zodanig in te richten, dat er na afloop van het project geen afval ontstaat. Dat betekent dat alles wat er in de Akerstraat nu aan meubliair en kantoormachines staat hoogwaardig cradle-to-cradle materiaal is, zoals bijvoorbeeld de Mirra bureaustoelen van Herman Miller, een printer/copier van Kyocera en kekke kantooraccessoires van Jalema. Als het Glazen Huis Heerlen 2015 ten einde is, komen wij met een vrachtwagen voorrijden en laden alle spullen weer in, die daarna een nieuw leven krijgen (na een grondige schoonmaakbeurt en check-up natuurlijk). Dat is het mooie van onze cradle-to-cradle inrichtingselementen: de duurzaamheid ervan waarborgt namelijk een lange levensduur.” 

 

En zo ontstaat er in de Akerstraat tegelijkerijd zomaar een tijdelijke kantoor-showroom van KantoorArtikelen.nl. Als je de komende tijd een keer binnenloopt, mag je gerust vragen of je eens op een echte Mirra mag zitten óf op de prachtige designfauteuil Divina, een ontwerp van de Nederlandse designer Jacco Bregonje voor het Italiaanse merk Felicerossi. De Divina werd overigens in 2004 gekozen als The New Dutch Design classic. En met deze stoel hebben wij nog spannende plannen voor Serious Request 2015, maar daarover later meer.

 

Wil je meer weten over Serious Request en alle leuke activiteiten die dit jaar in dit kader in Heerlen plaatsvinden? Neem dan snel een kijkje op de kersverse website van Glazen Huis Heerlen 2015.

 

Over Serious Request

3FM Serious Request werd in 2004 voor de allereerste keer georganiseerd. 3 DJ’s sluitten zich in december van dat jaar vrijwillig op in het eerste Glazen Huis en draaiden die week voor Kerst verzoeknummers in ruil voor geld voor het goede doel. 3FM had hiervoor samenwerking gezocht met het Nederlandse Rode Kruis. Sindsdien vragen zij samen ieder jaar aandacht voor een stille ramp en proberen met Serious Request en het Glazen Huis zoveel mogelijk geld op te halen. Welke stille ramp deze keer in de schijnwerpers wordt gezet, wordt later dit jaar bekend gemaakt.