0 Vergelijken
  • Persoonlijk advies op werkdagen van 8:30 tot 17:00
  • Door klanten beoordeeld met een 8.9
  • Gratis verzending vanaf € 65 (excl. btw)
Het tijdperk van de tellertikken komt ten einde
06 feb 2020

Het tijdperk van de tellertikken komt ten einde

KantoorArtikelen.nl kiest voor bellen via Internet

Voice over IP (VoIP) oftewel bellen via het internet. Dé telecomtechniek van de toekomst. Ruim 20% van bedrijven met meer dan 50 medewerkers zijn al overgestapt op IP telefonie. Maar ook voor kleinere bedrijven biedt bellen via Internet volop voordelen. Dat je aanzienlijk in de kosten kunt snijden, zal iedere ondernemer als muziek in de oren klinken. Volgens Igor Soons, directeur/eigenaar van KantoorArtikelen.nl, betekent dit veel meer dan alleen lagere communicatiekosten per maand: “Bovenal kunnen medewerkers veel efficiënter werken en dat levert onder de streep geld op”.

 

KantoorArtikelen.nl nam onlangs afscheid van haar oude klassieke telefooncentrale. “Daarmee is het tijdperk van de tellertikken ten einde gekomen”, vertelt Igor Soons enthousiast. “Dat betekent niet alleen een mooie kostenbesparing, boven alles kunnen wij nu nóg klantvriendelijker opereren.” Dat laatste is te danken aan de slimme systematische scheiding van klantvragen via een logisch keuzemenu. “In concreto: de klant wordt automatisch direct met de juiste persoon doorverbonden en kan meteen zijn vraag stellen. De tijd van nodeloos doorverbinden is voorbij. En dat scheelt iedereen kostbare tijd: zowel de klant als ons team.”

 

Geografisch onafhankelijk

De VoIP-centrale die Petit .verbindt.. bij KantoorArtikelen.nl installeerde, verbindt de 2 locaties in Hoensbroek en Tegelen. Het VoIP-account is gekoppeld aan de centrale en niet meer aan een geografische locatie. Igor Soons: “Klanten die vragen voor de Technische Dienst in Tegelen hebben, komen meteen daar terecht. Heeft iemand een produktvraag of advies nodig bij een online bestelling in onze webshop, dan krijg je meteen de juiste persoon van de binnendienst in Hoensbroek aan de lijn. Ideaal! De binnendienst is daardoor nu weer een echte binnendienst en het call center-achtige karakter behoort definitief tot het verleden. Daardoor kan iedereen veel effectiever en efficiënter z’n job doen. Kortom: wij zijn reuzeblij en ontzettend tevreden over de nieuwe centrale. Een aanrader!”


Op de foto v.l.n.r.: Igor Soons, KantoorArtikelen.nl, Anita van Kruchten en Norbert Dehing (beide van Petit).

 

 

Thema's